Äntligen sommar.

Jag är verkligen en sådan person som älskar sol och värme. Så ingen kunde ju vara lyckligare än jag den senaste tiden.  Tyvärr så verkar lilla skrot inte vara lika glad som jag. Detta kan ju dock bero på förkylningen hon drog på sig i veckan. Hon har varit riktigt snorig. Dessutom så kom ju den jobbiga hostan som ett brev på posten. Så hon kan inte sova ordentligt på nätterna heller. Det går max tre timmar innan hon vaknar och hostar. Riktigt jobbigt för oss alla.

Imorgon går mina tankar till TH och DL då de ska lämna bort sin söta vovve T. Vovven T har bitit Sandras kompis Oliver. Så nu ska han få ett nytt hem hos en pensionerad dam. Hoppas det går bra för TH när hon ska lämna vovven T imorgon.

1 kommentar

Under Allmänt, Sandra, Vovve

Ett svar till “Äntligen sommar.

  1. alsklingsvilgot

    Tack så mycket! Den börjar bli riktigt rund nu, precis som reseten av mig 😉

    Värmen är nog jobbig för de små, speciellt på nätterna verkar det som. Vilgot har sovit sämre än vanligt sedan det blev så här varmt, jobbigt men det går ju ändå. Man får njuta så länge det håller i sig, värmen alltså.

    Kram

Lämna en kommentar