Nu har tiden sprungit iväg igen.

Vart tar all tid vägen? Känns som att det var igår jag började jobba. Men nu har det ändå gått hela 3 månader.

Lite av vad som komma skall den närmaste tiden är kick off med jobbet i Vaggeryd.

Del 2 av väktarutbildningen (ca 7 år för sent)

Sen är det den hemska dagen då jag blir 30 år gammal.

Och sen blir det Ullared för hela slanten.

Lite kul ska man få i alla fall. Även om jag hellre hade legat hemma i sängen och myst med min lilla skrutta. Det är verkligen helt otroligt vad hon har utvecklats sedan hon började på dagis 1 februari. Mammas stora tjej.

Man inser verkligen inte vad man missar när man är på jobbet. Samtidigt är det skönt att det är någon som aktiverar henne under dagarna. Kan ju hända att vi är lite halvdåliga på det här hemma. Men vi har blivit bättre. Fördelen med dagis är att vår ”stora” tjej nu äntligen sover på nätterna. Hon vaknar kanske en gång och vill komma över till oss. Men somnar om så fort hon lagt huvudet på kudden.

Nej, dags för en annan att gå och lägga sig. Klockan ringer ju 05:20 imorgon bitti. Kram på er allihopa som har tålamod och ork att gå in och titta i fall att jag har uppdaterat. Så dålig som jag är på det. Men ska försöka bättra mig. Men lovar ingenting.

Lämna en kommentar

Under Allmänt

Lämna en kommentar