9 år går fort.

Idag har jag och min älskade sambo varit tillsammans i hela 9 år! Tiden går fort när man har kul. Dagen till ära så ska svärmor vara barnvakt ikväll när vi går på hockey tillsammans. Ska bli mysigt att göra något bara vi två. Det har ju inte hänt sedan hjärtegullet kom till världen.

Appropå världens sötaste tjej så har hon nu hunnit bli hela 1år. Tiden går så fort. Vart tog min lilla klutt vägen?

För övrigt så ska jag börja jobba igen den 11 Januari. Har lite blandade känslor över detta men men. Man kanske kan få ett normalt liv i alla fall då jag ska jobba 80%, dessutom dagtid måndag-fredag. Kanske kan bli en kopp kaffe eller två då med Isak och Panik Linda :).

Linda ska jag boka tid hos så fort jag börjat jobba igen. För det är då de stora pengarna (host) trillar in. Eller i alla fall så pass mycket att man har råd att unna sig snygga klor.

Nej, nu har jag lite att göra innan vilden vaknar. Hej hopp.

1 kommentar

Under Allmänt

Ett svar till “9 år går fort.

  1. Må-fre jobb? Inte illa, hur fan gick det till?
    Vem har du ”förhandlat” med? Hähäh! 😛
    Kul att se att du återupptagit bloggandet, även om det nu kanske bara råkar vara tillfälligt.
    🙂

    Så vi ses i Januari? Yeeeey!

Lämna en kommentar