Det går frammåt.

Har nu hållit mig till Maddes VV menyer i 5 dagar. Måste säga att det faktiskt gått riktigt bra. Dock var det lite tråkigt igår på babycafét när det serverades tårta, biskvier, och hallongrottor. Tja, jag tog i alla fall ett äpple. Kände mig rätt duktig sedan på kvällen.

Även om det är points hit och dit i allting så känns det ändå rätt bra. Har hitills inte gått och lagt mig hungrig en ända dag. Har inte heller varit hungrig dagtid.

Det jag längtar mest efter just nu är att jag nästa vecka får börja samla extra points. Då kan det nog hända att det slinker ner lite fika bröd.

Sandra tycker att det är dags för mig att avrunda här nu. Sitter och river och nyper mig. Så det får bli mer en annan dag.

2 kommentarer

Under Beach 2009

2 svar till “Det går frammåt.

  1. Vad kul att du är motiverad och att det går bra för dej!;) Försvinn inte helt, bara!:O KRAMISEN

Lämna en kommentar