17+2

Tiden bara springer iväg. Om 1½ vecka är det dags för UL. Längtar så tills dess att jag får se min lilla krabat igen.

Nu är det bara mammabyxor som gäller hemma. Magen har vuxit så pass mycket att vanliga byxor sitter obekvämt. Men jag kan fortfarande dölja magen på jobbet. Vill inte att alla ska veta där än. Men efter min ledighet nu kommer det nog bli svårt att dölja. Speciellt eftersom de ska annonsera ut min tjänst då.

Har efter mycket om och men fått sambon intresserad av att titta på vagn och babyskydd. Han har insett att det går faktiskt att sälja det man köpt om något skulle hända. Så efter UL ska vi nog förbi Babyplanet och titta vad som finns.

I övrigt så går jag bara och väntar på semestern som börjar måndag morgon 06:30. Tre veckors ledighet. Och telefonen kommer vara avständ så att inte jobbet får tag på en. Ska verkligen njuta av ledigheten.

1 kommentar

Under Bebislängtan, Jobb

Ett svar till “17+2

  1. Skönt med lite ledighet och mysigt att kolla bebis-grejer…
    Kram

Lämna en kommentar